بنات كول

اهلا وسهلا بكم في منتديات بنات كول يشرفنا تسجيلك كعضوة نشيطة بيننا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

بنات كول

اهلا وسهلا بكم في منتديات بنات كول يشرفنا تسجيلك كعضوة نشيطة بيننا

بنات كول

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بنات كول

منتدى مجانى كامل متكامل لخدمة الاعضاء

اهلا وسهلا بكل اعضاء المنتدى المسجلين والزوار ايضا نتمنى لكم وقتا ممتعا بمنتديات بنات كول  ما رأيك فى الحب وهل حبيت من قبل ؟ Thread_bstما رأيك فى الحب وهل حبيت من قبل ؟ Thread_bst
اهلا بالعضووة اميرة سوريا اتمنى لك اوقات سعيدة في المنتدى  ما رأيك فى الحب وهل حبيت من قبل ؟ Thread_bst ما رأيك فى الحب وهل حبيت من قبل ؟ Thread_bst ما رأيك فى الحب وهل حبيت من قبل ؟ Thread_bst
اي استفسار قوموا بارسال رسالة الى المدير عن اي استفسار وسيتم تلبية طلبكم بالحال وشكرا

5 مشترك

ما رأيك فى الحب وهل حبيت من قبل ؟

مريم محمد
    مريم محمد

kkk ما رأيك فى الحب وهل حبيت من قبل ؟

مُساهمة من طرف مريم محمد الثلاثاء سبتمبر 22, 2009 11:43 pm

اكتب رأيك فى الحب ؟
    مادو المصري
    مادو المصري
    ღ ::. المراقب العام .::ღ
    ღ ::. المراقب العام .::ღ

kkk رد: ما رأيك فى الحب وهل حبيت من قبل ؟

مُساهمة من طرف مادو المصري الثلاثاء سبتمبر 22, 2009 11:51 pm

رأيي فى الحب انه اجمل حاجه فى حياتنا بس اللى يعرف يحب صح ويختار شريكه حبه بالنسبه طبعا حبيت ومازلت احبها .... واخيرا اشكر اختنا الفاضله مريم محمد على موضوعها بس بصراحه هى بتعرف تختار المواضيع اللى بيبقى ليها تأثير علينا كاعضاء وبصراحه انا مش عارف اشكرها ازاى على موضوعاتها الممتازة دى لكى منى كل التقدير والاحترام وكل التوفيق ونتمنى المزيد
    مروة جمال

مُساهمة من طرف مروة جمال الثلاثاء سبتمبر 22, 2009 11:59 pm

اولا انا بحب اشكر كل اللى فى المنتدى من مدير واعضاء واخص بالشكر اختى مريم محمد اللى ليها الفضل انى اشترك فى المنتدى واحب ارد على موضوعها رأيى فى الحب انه الحب ده حاجه جميله جدا جدا وانا بصراحه جربت الحب مره فى حياتى بس ده كان زمان بس انا مش هاقدر انسى الحب ده لانه اجمل ذكرى فى حياتى وارجع تانى اشكر اختى مريم على موضوعها الرائع بصراحه انتى انسانه فوق الوصف يامريوم
    عز

مُساهمة من طرف عز الخميس أكتوبر 29, 2009 2:27 am

اولا الشكر والتقدير لصاحب الموضوع لانه موضوع جميل وشيق جدا الا هو الحب هى كلمه جميله بس سلاح زو حدين حياه او موت ومش هدخل فى تفاصيل لانه موضوع كبير جدا وشكرا
    فلسطينية وأفتخر

مُساهمة من طرف فلسطينية وأفتخر الأحد أكتوبر 03, 2010 8:50 pm

الحب هبل بهبل الا ازا كان حب هدفه الزواج
    ويسلمو للموضوع

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء أكتوبر 01, 2024 3:24 pm